Wiesjes wereld.

Mama van 3 Daltons: Jerry (1991) , Dorian (1997) , Ryan (1998) en prinsesje Indy (2008) Trotse oma van kleine Callen (2016) en daarbij ook nog baasje van Roma, ons honden-monster (2012)

Management ondersteuner , controle freak , eigenzinnig, soms hard maar vaak te soft, eigen wil, eigen gedachten, onzeker, verlegen, dwars, open, meegaand, druk en meestal wel vrolijk.

Ik hou van: mijn werk, muziek, lezen, schrijven, fotograferen, eerlijke / oprechte mensen, cabaret, koffie super verkeerd, zoete witte wijn, likeur 43, sushi, Indonesisch, Turks, Thais eten. (liefst elke dag!)Maar .. eet absoluut geen vlees!!!

Kan heel slecht tegen onverwachte veranderingen , drukte ( in de vorm van drukke mensen/ herrie ) , liegen en bedriegen, ontrouw, brutaliteit, dronken mensen ,agressie, smakken en boeren, de 'hier ben ik' , de 'ikke ikke ikke'mentaliteit.


Mijn blog gaat over mijn leven, het wel en wee van mijn kinderen en mij. Gewoon een alleenstaande moeder met 4 kinderen .... wat kan daar nu interessant aan zijn ... en toch .. een vaste groep volgers uit zowel binnen als buitenland.

~*~ Wiesjes huishouden,... geen standaard maar wel gezellig en altijd wat te beleven huishouden. ~*~

maandag 19 juni 2017

Kinderfeestje Indy 2017

Kinderfeestje van Indy, uiteraard op de manege waar zij 2x per week te vinden is.
Samen met haar vriendinnen: Roos, Salee, Malou, Amal en Christina, haar vriendje Jeroen en vriend Jens  en natuurlijk zusje Lola , papa en mama heeft ze de grootste lol gehad.

Paardentaart maken
Cadeautjes zoeken in de hooiberg
Paard rijden ( en uiteraard mocht Indy voorop rijden en alles voordoen)
Paarden poetsen en de manen vlechten
En natuurlijk de afsluiting met een frietje!

Indy's dag kon niet meer stuk! 









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen